dailyemmie

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma - 30 juni 2013 11:38

Två dagar kvar till grillfesten.

Jag och Alma ska va idag och ringa folket vi inte fått tag på än och köpa de sista sakerna.

Typ lite mer korv och en till grill kanske och så. Alltså en sån där engångsgrill eftersom vi ska va i skogen.

Det är första juli imorgon och halva sommarlovet har ju typ runnit bort utan att jag har gjort någonting.

Snart får bannemej sommarlovet börja på riktigt.

Fast det gör de nog för ska snart till skara sommatland med pappa och wilma (förhoppningsvis) och åka till liseberg och fixa mitt rum hos pappa. Vi ska typ tepetsera om så de får komma en bild när det är helt färdigt.

Men nu ska jag fixa med tidningar så hejdå! //emmie

Av Emma - 29 juni 2013 20:45
Av Emma - 29 juni 2013 20:13


 

Av Emma - 29 juni 2013 16:20

Sorry att jag inte bloggat sedan i tisdags och förlåt att det inte kommit upp nån video.

Det kommer en video typ i kväll på när jag spelar Mario Kart så om ni vill kan ni kolla på det.

Jag har inte bloggat för det har hänt så mkt och jag har helt enkelt glömt det.

Men nu är jag lite sjuk typ så jag sov typ till tolv eller aa...

Jag vaknade och somnade om typ hela tiden fram till tolv. Från typ klockan sju.

Hittade även en bok som jag inte hade läst ut igår som är jättebra.

Läste den innan jag skulle sova igår.

Jaja ses sen när videon kommer upp.

Hejdå!//Emmie!


Av Emma - 25 juni 2013 14:42

Hejsan alla!!

Om exakt en vecka ska jag och Alma ha grillfest!

Om de vi har planerat ska komma kommer så kommer det att bli bäst ever!

Vi har ringt till tre personer som har svarat och en vet inte han fiskade, en kan komma och en vet inte heller.

Vi ska ringa fler men vi gör det snart.

Måste bara blogga först hihi!

Vi ska vara vid sjön så vi kan släcka det snabbt om det börjar brinna hehe.

Vi ska ha en hink och så.

Ska ringa fler människor nu så hejdå!<3:))

Av Emma - 24 juni 2013 23:04

Tjo!

Idag har man varit med Alma!

Fick cykla 6 km men de va inte så farligt sen gick vi till 4 km och hämtade Almas cykel sedan cyklade vi tillbaka de kilometrarna...

Vi cyklade till ett jättefint ställe vid sjön och fikade och hem till hennes pappa igen.

Sedan städade vi lite där och sedan cyklade vi hem till mig igen.

Vi köpte godis och choklad och festis innan vi åkte till sjön.

De var sånt här 10 pack med popping candy.

Så vi har massor kvar!!

Yummie!!<3<3:))

Hade inte så mkt mer att säga idag så vi ses imorgon!

Tjingeling!:))))

Av Emma - 23 juni 2013 23:34

Blev lite sent sorry hehe... Men de var i alla fall inte efter tolv så det var idag!:)

Nu ska jag sova så NATTI!<3:)

Av Emma - 22 juni 2013 19:14

Hejsan allihopa!

Mitt namn är Emma och jag ska börja med att ha en blogg och vlogg i ett.

Fick egentligen idén för att jag ville börja blogga på en av mina gmla bloggar igen och då även göra videos.

Men sedan märkte jag att jag hade glömt lösenordet så jag tryckte på glömt lösenord men jag kommer ju inte ihåg vad jag hade för emailadress till bloggen så det sket sig ju...

Men då skapar jag i stället en ny blogg.

Mer om mig kommer ni snart se i beskrivnigen...

Är hos pappa och hans dator är lite konstig så jag kan inte fixa min blogg men ska göra det så fort jag kommer hem.


Har varit sjukt tråkigt väder här idag men vi får hoppas på bättre imorgon.

Dock tror jag inte att det kommer bli så bra då heller inte enligt väderprognosen i alla fall.

Men skriver nog mer imorgon så kram hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Emma och är 13 år gammal. Jag planerar att ha denna bloggen så länge som möjligt. Jag kommer att blogga så ofta jag kan! Hoppas ni gillar bloggen. Sprid gärna bloggen!:))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du att göra?
 Sport
 Hästar
 Smink
 Skolan
 Musik
 Blogga
 Vlogga
 Vara Crazy!
 Naturen
 Festa
 Ta foton
 Kolla film
 Kolla youtube
 Kolla TV
 Spela dator
 Äta godis
 Baka
 Städa
 Shoppa
 Vara som dig för du är BÄST!!!!!!!:))

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards