dailyemmie

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma - 29 juli 2013 14:20

Ska till Varberg nu och står precis utanför bilen nu och bloggar från mobilen. Ska träffa en kompis från Skåne. Kommer inte blogga verje dag men jag kommer nog blogga hyfsat ofta. Sorry flrresten att jag inte har bloggat på ett tag men har haft så mycket att göra. Men ska packa in i bilen nu så hejdå!!<3

Av Emma - 19 juli 2013 22:20

Hej!

Jag uppdaterar inte riktigt varje dag i sommar för att jag gör ingenting...

När jag inte gör något har jag ju inget att blogga om eller hur och jag kan ju inte bara skriva tomma inlägg...

Hur som helst så hade jag tänkt att detta skulle bli den roligaste sommaren någonsin med kompisar, grillfester och bad

men ingen frågar mig om jag vill hitta på något.

Och när jag frågar någon om de vill vara med mig så är de alltid upptagna.

Hur ska de kunna bli en bra sommar om de enda vännerna man har är de genom telefonen och datorn.

Jag menar jag har vänner men de gör alltid annat så jag undrar om de ens e värt att försöka.

Jag vet inte... Hoppas någon av mina kompisar ser detta och ringer mig så vi kan hitta på något kul!


Jaja godnatt måste sova nu hoppas ni får en bra dag imorgon!:)

 


Av Emma - 18 juli 2013 13:08

Hejsan är nu hemma från ska sommarland och de va jättekul där!

Nu är jag och hälsar på mamma men ska till pappa igen nån gång i eftermiddag.

Med andra ord har jag lite bilder till er!

Vi köpte kotteöron till mig på skara sommarland!

   

Så nu längtar jag til liseberg så jag kan åka mer saker och få kaninöron me! Haha!


Vet ni vad? Jag har sorterat bilderna under olika kategorier så att det blir lättare att hitta vad man ska ha.

Men nu ska jag gå ut så vi ses! Hejdå!

Av Emma - 11 juli 2013 15:41

Tjo!

Idag har pappa målat golvlisterna på mitt rum så vi har flyttat in möbler där nu.

Nu kan jag sova där och så.

Ni kommer kanske få se bilder men som sagt vet inte när det kommer för att datorn är så jobbig...

Ska nog i alla fall gå ner till sjön med Embla snart.

Det var ett tag sedan jag var ute med henne och det är ju sjukt varmt ute så varför inte bada?

Hoppas Angelica har kommit hem från Skara för då kan hon följa med.

Vi får se men vi ses!

Hejdå!:))


Av Emma - 10 juli 2013 20:22

Hej hej!

Sorry att jag inte har uppdaterat men är hos pappa och ska vara här två veckor.

Eller aa åker hem söndag nästa vecka.

Men i alla fall så är Embla min vovve här nu och hon ska vara här till på söndag för att mamma ska till Stockholm.

Jag har inte bloggat för att:

1. Pappa har en seg dator.

2. Vi håller på att måla och tapetsera mitt rum.

Vi är nästan klara med mitt rum och pappa håller på med att tapetsera det sista nu sedan kan vi börja flytta in möbler och sådant.


Men jag kan inte ladda upp videoklipp under tiden jag är här för att pappas dator är seg så jag kan inte redigera de och så har jag mycket kul att göra men jag ska försöka ta lite bilder och lägga upp t.ex när jag är på skara sommarland med pappa och Sanna!

Men kommer inte riktigt blogga varje dag under sommaren men nu ska jag gå och äta lite! Hejdå!


Av Emma - 2 juli 2013 11:50

Tjena allihopa!

Nu sitter jag och myser i soffan med grannens hund!

Så mysig hon är.

En boxer som heter Tyra!


Sitter och käkar nutellamacka!

Mums! Hejdå!


  


Hejdå!

Av Emma - 2 juli 2013 10:11

Hejsan allihopa!

Today is the day!!<3

Alma ska ha grillfest så jag har hjälpt henne med att bjuda folk och så.

Det blev tyvärr inte som vi tänkte oss för att jättemånga som vi bjöd sa att de skulle komma men sedan ändrade de sig.

Andra kunde inte komma från första början men men... Det är inte så mycket att göra åt.

Kommer nog bli sjukt kul ändå.

Hoppas jag kan låna Almas dator på kvällen och blogga annars får jag väl blogga på mobilen men det gör

jag bara när jag inte har någon dator i närheten.


Måste ta något att äta nu för jag är sjukt hungrig nu!

Ses Hejdå!  

Presentation


Hej jag heter Emma och är 13 år gammal. Jag planerar att ha denna bloggen så länge som möjligt. Jag kommer att blogga så ofta jag kan! Hoppas ni gillar bloggen. Sprid gärna bloggen!:))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du att göra?
 Sport
 Hästar
 Smink
 Skolan
 Musik
 Blogga
 Vlogga
 Vara Crazy!
 Naturen
 Festa
 Ta foton
 Kolla film
 Kolla youtube
 Kolla TV
 Spela dator
 Äta godis
 Baka
 Städa
 Shoppa
 Vara som dig för du är BÄST!!!!!!!:))

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards