dailyemmie

Alla inlägg under september 2013

Av Emma - 30 september 2013 08:06

Hej alla människor i världen!
Nej, vänta, alla människor i världen läser inte min blogg...
Jaja nu väntar jag på att första lektionen ska börja. Men vi ska bara läsa så de e gött!
Fast sen blir de tröök eftersom vi har so... Jaja men vi ses nån gång kanske kommer lite simsbilder senare idag eller imorgon. Hejdå!

Av Emma - 30 september 2013 08:05

Hej alla människor i världen!
Nej, vänta, alla människor i världen läser inte min blogg...
Jaja nu väntar jag på att första lektionen ska börja. Men vi ska bara läsa så de e gött!
Fast sen blir de tröök eftersom vi har so... Jaja men vi ses nån gång kanske kommer lite simsbilder senare idag eller imorgon. Hejdå!

[Bild]

Av Emma - 30 september 2013 08:05

Hej alla människor i världen!
Nej, vänta, alla människor i världen läser inte min blogg...
Jaja nu väntar jag på att första lektionen ska börja. Men vi ska bara läsa så de e gött!
Fast sen blir de tröök eftersom vi har so... Jaja men vi ses nån gång kanske kommer lite simsbilder senare idag eller imorgon. Hejdå!

[Bild]

Av Emma - 28 september 2013 13:20

Hej allihopa nu sitter jag i bilen och väntar på pappa.
Vi ska till min brorsson som fyller ett år.

Nu kom pappa så vi ska åka nu!
Hejdå!!

Av Emma - 25 september 2013 20:12

Fick även i ramljuset simset av alma så aa de e gött.

Så här kommer några bilder, har inte så många men aa.

   

Hade inga typiska "i rampljuset" bilder men hoppas ni nöjer er med detta sålänge.

Men det var i alla fall från det att jag fick den skivan.

Jag hade saker på spelet men Jag hade tydligen inte tagit några bilder på det.

Jag lovar att jag gör det någon annan gång.

Men nu ska jag äta hallon så hejdå!

Av Emma - 23 september 2013 06:57

Jag brukar ju skriva vad jag har gjort på dagen eller så i min blogg eller hur?

Men idag kan jag inte göra det för jag skriver ju på morgonen.

Men idag ska jag i alla fall vara i centrum med några av mina nya klasskompisar.

Lite grann för att lära känna de bättre.

Ja det är vad jag ska göra idag.

Ska försöka börja blogga mer nu har typ aldrig varit inne på datorn över huvud taget därför har jag inte bloggat.

Och för att jag typ aldrig gör något.

Jaja men vi ses väl imorgon kanske eller ikväll.

Vet inte.

Aja, hejdå!

 

Gammal bild...

Av Emma - 22 september 2013 15:50

Hejsan Svejsan!

Jag har fått sims 3 husdjur av alma!

Så nu sitter jag och spelar det!

Jag har två hästar och ett föl som mitt sto precis har fått!

 

Här bor min sim och mina hästar. (mycket hinder och så, jag vet)

 

Här är hästarnas hage.

 

Mamman till fölet.

 

Pappan till fölet.

 

Här är det sovande fölet! Väldigt lik pappan va?

 

Här är min favoritbild på fölet när det diar.


Gillar ni när jag laddar upp bilder från sims så kan jag försöka göra det oftare för jag tycker själv att det är lite kul.

Hejdå!<33

Av Emma - 1 september 2013 08:21

Hej allihopa och sorry att jag inte har bloggat på ett tag har haft skolan att tänka på.
Och på tal om skolan, vi hade elefanter på vår skola på grusplanen.
De va en cirkus som skulle va där.
Här är lite bilder.

Här är en på Sanna, Alma och elefanten.

Elefant.

Annan elefant.

Nästa dag var elefanterna och människor från cirkusen ute och gick i centrum.

De va några bilder på elefanterna.
En av de nös på mig två gånger...
Usch!

Hejdå!!!!

Presentation


Hej jag heter Emma och är 13 år gammal. Jag planerar att ha denna bloggen så länge som möjligt. Jag kommer att blogga så ofta jag kan! Hoppas ni gillar bloggen. Sprid gärna bloggen!:))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du att göra?
 Sport
 Hästar
 Smink
 Skolan
 Musik
 Blogga
 Vlogga
 Vara Crazy!
 Naturen
 Festa
 Ta foton
 Kolla film
 Kolla youtube
 Kolla TV
 Spela dator
 Äta godis
 Baka
 Städa
 Shoppa
 Vara som dig för du är BÄST!!!!!!!:))

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards